قوانین و مقررات سایت

کلیه عزیزانی که می خواهند از فروشگاه اینترنتی گراوان کندو خرید کنند باید موارد زیر را رعایت کنند:

1 – کلیه محصولات در سایت قرار داده شده اند و ویژگی و خواص آن ها به صورت کامل شرح داده شده تا بتوانید با استناد به این توضیخات بهترین انتخاب را انجام دهید.

2 – شما عزیزان باید ادرس دقیق و کامل پستی تان را همراه با کد پستی و شماره تماس و… در کادر های مشخص شده  وارد کنید.

3 – مبلغ سفارش هم به صورت آنلاین پرداخت می شود.

4 – ارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر توسط عسل طبیعی گراوان انجام می شود.

5 – بعد از ثبت سفارش و انجام کلیه موارد فوق سفارش شما در یک بسته بندی محکم و تایید شده با تی پی ایکس یا باربری یا پست دولتی به  خدمت شما ارسال می گردد و معمولاً یک تا سه روز بعد ارسال به مقصد می‌رسد.

6 – سایت عسل طبیعی گراوان به عنوان تولید کننده , عسل طبیعی را با بالا ترین کیفیت و استاندارد ها تولید و بسته بندی و ارسال می کند . فعالیت این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

تبصره ها:

1 – چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، عسل طبیعی گراوان حق دارد سفارش را باطل کند.

2 – حق امتیاز کلیه کالاهای این سایت برای تهیه کننده اثر محفوظ بوده و و هرگونه سو استفاده از نام عسل طبیعی گراوان یا کپی برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب کالاها و مقالات غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

3- اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از عسل طبیعی گراوان به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

4 – کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند.